کسب درآمد اینترنتی به دلار

راهکارهای واقعی و کم هزینه برای کسب درآمد و ایجاد منبع درآمد مطمئن

کسب درآمد اینترنتی به دلار

راهکارهای واقعی و کم هزینه برای کسب درآمد و ایجاد منبع درآمد مطمئن

کسب درآمد اینترنتی به دلار

امروزه با وجود بیکاری و نبود درآمد مناسب مخصوصا برای جوانان, دلیلی شد تا راهکارهای عملی و صد در صد واقعی برای کسب درآمد معرفی کنم.
یادمان باشد برای موفقیت در هر کاری, پشتکار و عدم ناامیدی لازمه آن است.

آموزش کامل افتتاح حساب وبمانی

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۰ ب.ظ

آموزش تصویری افتتاح حساب وب مانی و نحوه کار با آن

امروز میخواهیم به آموزش افتتاح حساب وب مانی و نحوه‌ی فعالیت در آن خواهیم پرداخت و اساسی ترین نکات را برای فعالیت در وب مانی بررسی خواهیم نمود.

وب مانی ( WebMoney )

وب مانی ( WebMoney ) که مقر اصلی آن در روسیه واقع شده، یک سیستم پرداخت بین المللی برای فعالیت‌های تجاری آنلاین است که در سال ۱۹۹۸ کار خود را آغاز نمود. گرچه این سرویس در ابتدا عمدتا برای مشتریان روسی طراحی شده بود، اما اکنون در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. وب مانی خدماتی ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید واریزهای خود را رهگیری کرده، پول دریافت کنید و تراکنش‌های امن انجام دهید.

هر حساب webmoney دارای کیف پول های مختلفی است که از آن ها می توان به دلار آمریکا، یورو اتحادیه اروپا، طلا، بیت کوین، روبل روسیه و بلاروس اشاره کرد.

ویژگی ها و نکات مهم در مورد وب مانی

  • وب مانی هیچگونه تحریمی را در قبال ایرانی ها اعمال نکرده و از محبوبیت بالایی در کشور ما برخورداراست.
  • وب مانی با سرعت زیادی در حال رشد است و هر روز بر تعداد کاربران آن در سراسر جهان افزوده می گردد.
  • هیچ حساب بانکی یا کارت اعتباری برای افتتاح حساب وب مانی نیاز ندارید. بیش از ۱۰۰ هزار فروشگاه و خدمات آنلاین، پرداخت‌های وب‌مانی را می پذیرند.
  • چند وب سایت ایرانی به عنوان نماینده و اکسچنجر وب‌مانی روی سایت وب مانی معرفی شده اند.
  • افتتاح حساب وب مانی رایگان است و هیچگونه کارمزدی ندارد.
  • webmoney دارای لایه‌های امنیتی مختلف برای حفظ امنیت حساب شما می باشد. اولین و مفیدترین سطح امنیتی، تایید هویت از طریق پیامک است و تا زمانی که موبایتان همراه شما باشد، حساب شما از امنیت برخوردار است.
  • کارمزد تراکنش های مالی در سیستم وبمانی ۰٫۸% است که این هزینه بر عهده فرستنده می باشد. همچنین حداقل میزان کارمزد برای کیف پول دلاری ۰٫۰۱ و حداکثر کارمزد در نظر گرفته شده برای این کیف پول، برابر ۵۰ دلار است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید

افتتاح حساب وب مانی

ابتدا برای ورود به بخش افتتاح حساب وب مانی ، اینجا کلیک نمایید.



صفحه افتتاح حساب وب مانی برای شما باز خواهد شد. در کادر مربوطه، شماره تلفن همراه خود را به همراه کد کشور وارد نمایید (مانند ۹۸۹۱۰۱۲۳۴۵۶۷) و با کلیک بر روی گزینه “Next” به مرحله بعدی وارد شوید.

سپس فرمی مطابق تصویر زیر برای شما باز خواهد شد. مطابق تصویر و توضیحات ذیل، این فرم را تکمیل کنید.

افتتاح حساب وبمانی

۱- تاریخ تولد خود را بر اساس شناسنامه، به صورت دقیق و به میلادی در این فیلد وارد کنید.

۲- در این فیلد، ایمیل خود را به صورت دقیق و صحیح وارد نمایید.

۳- در این قسمت، از منوی باز شونده یک سوال امنیتی انتخاب کنید.

۴- در این فیلد، به سوال فوق یک پاسخ دلخواه بدهید. این پاسخ بسیار مهم است و در زمانی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشید با استفاده از این پاسخ می توانید حساب خود را بازیابی نمایید. بنابراین حتما این پاسخ را در جایی یادداشت کنید و از آن نگهداری فرمایید.

۵- این بخش مربوط به دریافت اخبار و پیشنهادات وب مانی می باشد. در صورتی که مایل هستید این اطلاعات به ایمیل شما فرستاده شود، این دو گزینه را تیک بزنید. در غیر این صورت می توانید تیک آن ها را بردارید.

در نهایت بر روی دکمه “Next” کلیک نمایید.

دوباره اطلاعاتی که وارد کرده اید به شما نمایش داده خواهد شد. اگر اطلاعات را صحیح وارد نموده اید و قصد ویرایش ندارید بر روی دکمه “Next” مجددا کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

در این مرحله شماره موبایلی که به سایت اعلام کرده اید با ارسال یک پیامک حاوی کد، احراز هویت می‌گردد. پس از دریافت پیامک حاوی کد، با وارد کردن کد دریافتی درون کادر، این مرحله تکمیل می گردد.

مجددا روی “Next” کلیک نمایید.

اینک وارد بخش تعیین رمز عبور می شوید. این بخش را نیز با توجه به تصویر و توضیحات ذیل تکمیل نمایید.

افتتاح حساب وب مانی

۱- رمز عبوری برای ورود به حساب خود انتخاب کنید و در این کادر وارد نمایید. این رمز نسبت به بزرگی و کوچکی کلمات حساس می باشد. بنابراین با دقت آن را انتخاب و در جایی امن نگهداری نمایید.

۲- رمز عبوری که در کادر اول وارد کرده اید، مجددا در این کادر وارد نمایید.

۳- در این فیلد، کاراکترهایی که در تصویر به شما نمایش داده شده است را وارد کنید.

در نهایت جهت تکمیل فرآیند افتتاح حساب وب مانی روی “ok” کلیک نمایید.

اکنون حساب وب مانی شما ساخته شده است و در بالای صفحه، آیدی حساب وب مانی شما (WMID) نشان داده می‌شود. این آیدی را نیز در جایی یادداشت نمایید.

برای استفاده از حساب وبمانی لازم است یک کیف پول در داخل حساب خودتان داشته باشید که از آن برای واریز یا برداشت پول استفاده می شود. لذا صفحه توافقنامه ساخت کیف پول وب مانی در این مرحله برای شما نمایش داده می‌شود که با مطالعه آن می توانید از ضوابط استفاده از کیف پول وبمانی آگاه شوید. سپس گزینه “WMZ” که معادل کیف پول دلاری است را انتخاب کنید و روی “Create” کلیک نمایید.

اکنون کیف پول وب‌مانی شما ساخته شده است و مشابه شکل زیر (مستطیل قرمز رنگ) به شما نشان داده می‌شود. درصورتی که قصد خرید وب مانی دارید یا کسی قصد واریز دلار وبمانی به حساب شما را دارد، کافیست این شماره حساب (مستطیل آبی رنگ) را در اختیارش قرار دهید.

پنل کاربری حساب وب مانی

اینک برای تایید ایمیل نیز به آدرس ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی ایمیل فرستاده شده توسط وب مانی کلیک نمایید. سپس بر روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید تا صفحه ای برای شما باز شود. کدی را که در ایمیل دریافت کرده اید، در باکس مربوطه وارد کنید و بر روی دکمه “Verify” کلیک نمایید.

در اینجا تمامی مراحل افتتاح حساب وب مانی و ساخت کیف پول دلاری به اتمام رسید. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع پاسپورت های وب مانی و محدودیت های آن ها، انواع کیف پول ها و همچنین گزینه های مهم فعالیت در این حساب آشنا گردید.

نکات مهم و کلیدی درمورد حساب WebMoney و نحوه فعالیت در آن

انواع پاسپورت های وب مانی

در سیستم وب مانی، هر کاربر دارای یک پاسپورت (Passport) می باشد. پاسپورت یک مجوز دیجیتال است که اطلاعات شناسایی کاربر را شامل می گردد.

براساس کمیت و کیفیت اطلاعات ارائه شده توسط کاربر و متد تایید اطلاعات توسط سیستم، انواع مختلفی از پاسپورت‌های WebMoney صادر می گردد که عبارتند از:

  • الیاس پاسپورت وبمانی (Alias WM-Passport): هنگام افتتاح حساب وب مانی ، این پاسپورت بصورت خودکار و رایگان صادر می گردد. این پاسپورت نشان می دهد که اطلاعات ارائه شده توسط کاربر تایید نشده اند.
  • فرمال پاسپورت وب مانی (Formal WM-Passport): در صورتی که کاربر پس از افتتاح حساب وب مانی ، اطلاعات شخصی‌ خود را در سایت مرکز تاییدات وب مانی وارد کند، فرمال پاسپورت به صورت رایگان برای کاربر صادر می شود.هر چند کاربر پس از اخد فرمال پاسپورت تا حدی تعیین هویت شده است اما همچنان به عنوان یک کاربر به رسمیت شناخته نمی شود.
  • اینیشال پاسپورت وب‌مانی (Initial WM-Passport): این پاسپورت برای دارندگان فرمال پاسپورت صادر می گردد. نماینده رسمی وبمانی می تواند با بررسی اطلاعات شخصی کاربر و مدارک هویتی او، برای کاربر اینیشیال پاسپورت صادر نماید.
  • پرسنال پاسپورت وبمانی (Personal WM-Passport): این پاسپورت اصلی ترین پاسپورت در سیستم وب مانی برای کاربران می باشد و برای دارندگان فرمال پاسپورت صادر می شود. نماینده رسمی وب مانی می تواند با بررسی اطلاعات شخصی کاربر و مدارک هویتی او، پرسنال پاسپورت صادر نماید.
  • مرچانت پاسپورت وب مانی (Merchant WM-Passport): این پاسپورت مخصوص نمایندگان وب مانی و کمپانی های بزرگ است.

در صورت نیاز به دریافت پرسنال پاسپورت وب مانی، می توانید از نمایندگان رسمی وب مانی در ایران اقدام نمایید. البته این امر تقریبا هزینه ی بالایی دربردارد و برای اشخاصی مناسب است که قصد دارند تراکنش های سنگینی با حساب وب مانی خود داشته باشند، در غیر این صورت نیازی به اخذ اینیشال و یا پرسنال پاسپورت نخواهید داشت.

انواع کیف پول های web money

شما در وب مانی می توانید برای خود کیف پول های مختلفی بسازید، مهمترین آن ها عبارتند از:

  • WMZ = کیف پول دلار آمریکا
  • WMR = کیف پول روبل روسیه
  • WME = کیف پول یورو
  • WMG = کیف پول طلا
  • WMX = کیف پول بیت کوین
  • WMU = کیف پول هریونیا اکراین
  • WMB = کیف پول روبل بلاروس

در ایران کیف پول دلار و بیت کوین رایج است.

سقف تراکنش با پاسپورت های مختلف در وب مانی

دو نوع محدودیت برای پاسپورت های وب مانی وجود دارد. یکی در سقف مبلغ موجود در حساب و دیگری مبلغ تراکنش شده توسط حساب.

۱- محدودیت سقف موجودی در وب مانی برای پاسپورت ها و کیف پول های مختلف

محدودیت های وب مانی برای پاسپورت های مختلف

۲- محدودیت تراکنش در وب مانی در بازه های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه برای پاسپورت ها و کیف پول های مختلف

محدودیت های پاسپورت های وب مانی

همان طور که در تصاویر فوق مشاهده می کنید، به عنوان مثال برای پاسپورت alias که با ثبت نام اولیه در اختیار کاربران قرار می گیرد، درمورد کیف پول دلاری سقف موجودی ۳۰۰ دلار است و محدودیت تراکنش ها در بازه های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه به ترتیب برابر است با ۱۰۰ ، ۳۰۰ و ۵۰۰ دلار.

بنابراین اگر در روز بیش از صد دلار و در هفته بیش از سیصد دلار و در ماه بیش از پانصد دلار وب مانی نیاز ندارید و کمتر از این مقدار نقل و انتقال انجام می دهید، پاسپورت alias و حساب Mini برای شما مناسب است. در حساب مینی نیازی به دانلود و نصب نرم افزار ندارید.


تذکر: این مقادیر و محدودیت ها بستگی به سیاست های وب مانی دارد و می تواند در هر زمانی تغییر یابد. بنابراین برای اطلاع دقیق و لحظه ای از آن ها قبل از انجام تراکنش های خود به سایت وب مانی مراجعه و محدودیت های حساب خود را بررسی نمایید.

در صورت نیاز به نقل و انتقال بیشتر باید با استفاده از گذرنامه واقعی و یا کارت ملی خود، پاسپورت خود را در وب مانی به formal ارتقا دهید و همچنین نرم افزار WM Keeper را از سایت وب مانی دانلود نمایید.

برای تبدیل پاسپورت خود به formal، میتوانید با ارسال پیام خصوصی یا ایمیل همراهیتان نماییم

آشنایی کلی با پنل کاربری حساب وب مانی

برای ورود به پنل کاربری حساب مینی خود اینجا را کلیک نمایید.


سپس در صفحه ای که برای شما باز می شود، گزینه “Log in” را انتخاب کنید و با وارد نمودن ممبر آیدی، رمز عبور و کدی که برای شما پیامک می گردد، وارد پنل کاربری خود شوید.

پنل کاربری شما مطابق تصویر زیر است که می توانید با استفاده از آن تمام فعالیت های خود از قبیل کنترل موجودی، دریافت و انتقال وجه را به انجام رسانید.

پنل حساب مینی وب مانی

  • در مستطیل قرمز رنگ، WMID (آیدی حساب وب مانی) شما نمایش داده شده است.
  • در مستطیل سبز رنگ، مبلغ موجود در در کیف پول دلاری شما نمایش داده می شود.
  • در مستطیل آبی رنگ، شماره حساب دلاری شما وجود دارد که همواره با حرف Z آغاز می شود.
  • با کلیک بر روی مستطیل زرد رنگ، علاوه بر مشاهده اطلاعات فوق، می توانید به مدیریت ‌کارت های بانکی (Bank cards)، حساب های بانکی (Bank accounts) و حساب ارزهای الکترونیکی (E-currency accounts) خود نیز بپردازید.
  • با کلیک بر روی مستطیل بنفش، می توانید اکانت خود در برنامه های مختلف را شارژ نمایید. مانند اسکایپ، ایکس باکس لایو، فیس بوک گیفت کارت، آیتونز گیفت کارت و …

آموزش شارژ کردن حساب وب مانی

احتمالا پس از افتتاح حساب وب مانی ، نیاز دارید حساب webmoney خود را شارژ نمایید. وب مانی را می توان از روش های مختلفی شارژ کرد. همچون استفاده از مسترکارت و یا روش مستقیم بانکی. اما متاسفانه این روش ها در ایران قابل استفاده نیستند و تنها می توان از دو روش شارژ مستقیم و یا خرید کارت شارژ وب مانی اقدام نمود.

برای خرید یا فروش مطمئن وبمانی و سایر ارزها الکترونیکی با ما در ترتباط باشید

آموزش نحوه انتقال پول در وب مانی

ابتدا به حساب مینی خود در وب مانی وارد شوید. سپس در بخش پایین صفحه، بر روی گزینه “Transfer funds” کلیک کنید. کادری بالای آن باز می شود. حال گزینه “To a purse” را انتخاب نمایید تا وارد بخش انتقال وبمانی شوید.

در صفحه ی باز شده در بخش “To” باید شماره حساب مقصد را وارد کنید. برای کیف پول دلاری این شماره با Z شروع می شود.

در قسمت “Amount in wmz” مبلغ مورد نظر جهت انتقال، نوشته می شود.

در قسمت “Description” می توانید توضیحاتی قید نمایید. مثلا دلیل ارسال وبمانی، نام ومشخصات فردی و غیره.

در قسمت “Transaction type” در صورتی که استاندارد انتخاب شود، دلار وب مانی شما به صورت معمولی به حساب مقصد ارسال می شود. اما اگر در این قسمت گزینه “with protection by code” را انتخاب کنید، تراکنش شما به صورت کد دار و با کد امنیتی انجام می پذیرد. در این صورت باید در قسمت “protection period” مدت زمانی را که می خواهید به گیرنده فرصت دهید تا ظرف آن مدت کد را وارد نماید و مبلغ به حساب او منتقل گردد را تعیین نمایید.

در این حالت، دریافت کننده برای دریافت مبلغ باید ظرف مدتی که شما تعیین کرده اید، کد تعیین شده توسط شما را در حساب خود وارد کند تا مبلغ ارسالی توسط شما را دریافت نماید وگرنه مبلغ به حساب شما بازخواهد گشت.

در نهایت بر روی “OK” کلیک کرده تا مبلغ مورد نظر شما انتقال یابد.


درصورت وجود هرگون سوال یا مشکلی, در قسمت نظرات ثبت نمایید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.